kupię trochę czasu na zapas!

Czas mi ucieka, nie wiadomo gdzie się chowa. Mam zaległości od środy!
Jest na Diabelskim nowy lift - zerknijcie, jeśli lubicie liftować kartki! Ta daje spore pole do popisu :) Moja karteczka jest skromna, prosta i przejrzysta - dokładnie w moim stylu:


Co do mojego wyzwania fotograficznego.. ahahaha sama sobie w kolano strzeliłam! :D Zapomniałam sobie o zdjęciach na temat przez kilka dni, nazbierało się zaległości.. Więc mam do pokazania tylko dwa - 7 i 8 dzień. Ale będzie poprawa :D



Dziś miałam ciekawe scrapowanie, przy winie - bez weny :D jutro efekty, będziecie mogły same ocenić czy należy scrapować z winem czy raczej bez! :D
dobrej nocki :*

3 comments:

  1. Świetne zdjęcia! I karteczka też piękna! Ja tam lubię scrapować przy lampce wina - bardzo mnie to rozluźnia:) Czekam na Twoją pracę:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze wiedzieć, że to nie tylko moja słabostka;)
      Scrap będzie dziś!

      Delete
  2. Ale cudna kartka! :)) W moim stylu też :))

    ReplyDelete