cool!

I kolejna niedziela z cyklu "budzę się z popołudniowej drzemki a tu druga w nocy". Zła jestem na siebie, bo przespałam dziś całe popołudnie i piękny zachód słońca. Miałam w planach zdjęcia przy przedwieczornym świetle poza Krakowem - teraz sobie mogę pluć w brodę patrząc na słonce z okna mieszkania. Cała ja :)
Na blogu ILS zaczął się właśnie nowy 'temat miesiąca' - COOL. Ja wybrałam sobie inne niż niektóre dziewczyny z DT, chłodniejsze znaczenie tego słowa. Kiedyś zabrałam Zosię i pojechałyśmy na wieś, do mojej siostry a tam jej dziewczyny miały basen! I to jaki - zjeżdżalnia, prysznic, kolorowe kulki! Sama miałam ochotę wskoczyć do nich, zwłaszcza, że upał był niesamowity. A dziewczynom najbardziej podobał się właśnie ten fajny, orzeźwiający prysznic zamontowany na basenie.

ILS:: [vivid]; Sodalicous, Simple Stories,

A w piątek na ScrapMap zawitała nowa mapka - tym razem kartkowa :) Zobaczcie jaka fajna i jak łatwo można się z nią pobawić!

Simple Stories

A dziś zrobiłam dwa LOsy, jutro rano pokażę jakie
 :) 

And I would like to say "HI" to my foreign fans, I know you are here because of your lovely comments! Sorry, you can't understand a word, and you have to just watch my pictures, but believe me - there is nothing important to transalte - ahahaha just kidding :D I'll try to make my blog more open and friendly to you - and from this moment - you always find a message in english right here, I promise. And once again - thank you for visiting my place, I really appreciate that. Have a lovely day and be here tomorrow - I have a two new and fresh layouts for you :)

No to miłego wieczoru :)

5 comments:

  1. Niegdyś też zdarzało mi się przesypiać pół dnia, podczas gdy w planach miałam jedynie pół godzinną drzemkę. Najlepszym rozwiązaniem okazało się dla mnie nastawianie budzika:)
    Layout jest bardzo orzeźwiający, zdjęcie na nim świetnie się prezentuje. Kartka też jest fantastyczna, mam wielką ochotę na tą mapkę, ale nie wiem czy znajdę na nią czas.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. ja wczoraj przyłożyłam głowę na chwilę o 15:00 i zbudziłam się o 19:00 :)
    i scrap i kartka są przeurocze!

    ReplyDelete
  3. Very beautiful little card !!!

    ReplyDelete
  4. Beautiful card and scrapbook pages! I have been scrolling through your blog, which I found through the two peas in a bucket site. You make such gorgeous pages. Your photography is beautiful too!!

    ReplyDelete
  5. Haha, znam to uczucie :) Ja staram się nie ucinać drzemek, bo konczy się to tak jak u Ciebie. Za to jestem uzależniona od kawy…

    Uwielbiam te maziajki na pracy pod zdjęciem :) W ogóle całe LO jest urocze :)

    ReplyDelete