oh, hello summer!

Upały zabijają we mnie chęć poruszania nożyczkami. Powracam do życia mniej więcej ok 23.00, czyli wtedy, kiedy trzeba powoli zwijać się do spania :) Mam nadzieję, że szybko wrócimy do temp. 26st.. Ostatnie 4 dni spędziłam na wsi, w górach, było cudnie bo tam, mogłam sobie poleżeć w cieniu drzew i posłuchać odgłosów burzy w oddali.. były też pluski w basenie z dzieciakami:


A tym czasem w piątek się działo.. w naszym kraftowym świecie :) Po pierwsze mam miłą, dla mnie przede wszystkim :P, wiadomość, że od teraz ja również będę inspirować w Art-Piaskownicy! Jest to świetna wiadomość, bo oznacza, że Piaskownica nadal będzie działać i zapraszać do wyzwań!
W ten piątek zainaugurowałyśmy nowy sezon iście ogniowymi kolorami :D Neony wg Kasi, zobaczcie sami TUTAJ. Ja postarałam się o taką małą kartkę na dobry początek wakacji :)


Miałam też swój udział w blogowaniu na I {lowe} SCRAP ;) inspirowałam tam nie tylko ja, ale i mój ukochany nade wszystko Bob Dylan! Jeśli chcecie wiedzieć więcej o mojej fascynacji tym baaaaardzo interesującym facetem to zerknijcie na bloga ILS. A tutaj mój scrap:


Również w piątek ruszyło moje wyzwanie z kartkową mapką na ScrapMap :) Zapraszamy do zabawy :D

Mapka ponoć trudna ahahah - no to już wiecie kto się starał z całych sił!
Aaa i jeszcze jedno - tydzień temu moja bliska koleżanka miała swój wieczór panieński.. hm, raczej powinnam powiedzieć weekend panieński, ponieważ została porwana nad morze :) Z tej okazji zrobiłam jej maly album ze zdjęciami z całych dwóch dni!


Tyle ogłoszeń na dziś, uff nadrobiłam zaległości :) Jutro się pokażę z odjazdowym wyzwaniem na Piaskownicy - moim - zdradzę tylko, że możecie spodziewać się tego, co kocham najbardziej :D ściskam :*

6 comments:

  1. łoszitejpsów?
    zdjęć?

    Album panieński jest GENIALNY!
    Wszystko inne też :)

    ReplyDelete
  2. Miałam wielką ochotę zmierzyć się z aktualną mapką ze Scrap Map, ale te niemiłosierne upały całkowicie odebrały mi ochotę do robienia czegokolwiek.
    Wszystkie prace są wprost fenomenalne!

    ReplyDelete
  3. Jeeeeejuu, ale z Ciebie pracowita mrówka!! No nie mogę, tyle DT, tyle prac. Ja nie wiem która lepsza. Album po prostu boski, nic tylko wychodzić za mąż by dostawać takie cuda ;) I to scrapiszcze i neonowa kartka mnie powalają :)) Jesteś niesamowita :)

    ReplyDelete
  4. dzięki ahaha :*
    Anti ja wciąż mam niedosyt, bo chciałabym więcej i więcej.. stos zdjęć zalega na biurku czekając na swoje własne scrapy, a ja nie mam czasu. kochana jesteś, dziękuję Ci za wszystkie Twoje słowa :* :)

    ReplyDelete
  5. No to bosko! Tym bardziej czekam na więcej i więcej prac :)

    ReplyDelete
  6. Jenyyy jakie wszystko smakowite! :D
    Aż mi nawet teraz zaczęło tego żaru z nieba brakować :P

    ReplyDelete