Gossamer Blue April Kit - layouts

Hej, hej! Chciałabym wam dziś przedstawić moje layouty z kwietniowego kitu Gossamer Blue. Jest cudownie kolorowy, kwiatowy i akwarelowy - czyli to, co tygryski lubią najbardziej :) Składa się z najnowszych kolekcji Amy Tan, Dear Lizzy i Maggie Holmes.
Jak widać, zaczęłam trochę szyć na scrapach.. uwielbiam szyciowe motywy, ale niestety nie mam maszyny, więc muszę to robić ręcznie. Jest z tym trochę zabawy i pokłutych palców, ale efekt fajny :) A wy, lubicie szycie na scrapach? Jak wam się to podoba?

Hello! I'm here today to show you my latest April Kit layouts from Gossamer Blue. It's so lovely colorful, and there are many flowers and watercolours - I really love it. Well, it's always great fun when Amy Tan, Dear Lizzy and Maggie Holmes meet each other, right? :) 
As you can see, I tried some sewing on my layouts. Unfortunately, I don't own a sewing machine, but I like that effect so much that I don't care about thrusting my fingers ;) Do you like sewing on layouts? Do you do it often?








































Jeśli was ten kit nie znudził (:P) to już dziś zapraszam na kolejne odsłony, bo zrobiłam z niego jeszcze baaaardzo 'słodki' album :) A w tym tygodniu będzie jeszcze trochę fotografii - zaglądajcie, będzie mi ogromnie miło :) Udanego dnia!

If you are not bored (:P) of this lovely kit, pleas visit me here in next few days, because I'll show a very 'sweet' mini album made with this kit too :) And, I have some photographs to share with you as well. It's always so nice to see you here :) Have a nice day!


Follow on Bloglovin

12 comments:

  1. Beautiful layouts! Especially the second one catches my eye. Love the blue "bottom" and the layers. And all the white space between the bottom part and the edge at the top.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Malin! It's so nice of you :) Have a great day!

      Delete
  2. Nie umiem się doczekać albumu! Ostatnio mega MEGA MEEEEEEEEEEGGGGGGGAAAAAAAA mnie inspirujesz, w związku z tym przerzuciłam się na białe bazy! :)
    Genialne prace!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma to jak zwykłe białe kartki, co? ;) cieszę się ogromnie, kiedy ktoś mi mówi, że go inspiruję do działania! oby więcej i częściej!
      dziękuję Noomiku :*

      Delete
  3. cudo :D takie delikatne, pastelowe :) przeszycia wyglądają super :)

    ReplyDelete
  4. super LOsy, ten drugi mi się szalenie podoba (chyba przez ilość różu i tulipany na zdjęciu) :D
    no i nie mogę się doczekać albumu :D

    ReplyDelete
  5. So very pretty and soft! Looking forward to even more :).

    ReplyDelete
  6. Również z niecierpliwością czekam na album :) layouty cudne, kit prześliczny :) tylko się zachwycać

    ReplyDelete