oh so pretty - layouts

Hej, hej! Jak tam piątkowy poranek, przebieracie nogami na weekend? :D Mnie się już zaczął wczoraj, dlatego wyciągnęłam wino i kolorowe papiery, usiadłam przy biurku i pierwszy raz od daaawna się po prostu zrelaksowałam przy scrapowaniu :) Już w trakcie stwierdziłam, że uwielbiam ten layout za kolory, jasność i to, że tak bardzo przypomina to, za czym wszyscy w Polsce tęsknimy - wiosno przybywaj!

Hello! How is your Friday morning, are you ready for weekend? :) I started mine yesterday with a bottle of wine and colorful papers. That was so relaxing! I truly love this one, it reminds me of colorful, bright and full of flowers spring. Here in Poland, we have winter for 6 months now and everyone is just sick of it. Spring, come on in, please!






Kolory na tym słodkim layoucie to paleta barw, jaką znalazłam na blogu Pink Paislee. Nic nie mogło pasować do nich bardziej, niż zdjęcie z naszej wizyty z Anti w Cupcake Corner na Brackiej w Krakowie :D Uhh, to jak skrawek nieba w tym naszym brudnym, śniegowym mieście!

This layout was inspired by color palette on Pink Paislee blog - check this out, it's so inspiring! Nothing suits better than a photo of cupcakes I took one day with my friend Antilight. We went to Cupcake Corner coffee bar - it's a delightful place - so many yummies in one place :D



No to miłego weekendu życzę! :) 
Have a nice weekend all! :)


***

Ponieważ już niedługo Google Reader przestanie działać z całą świadomością (i po tygodniowym użytkowaniu - radością) przenoszę się na serwis bloglovin.com i wam to również polecam! Dawno już z taką przyjemnością nie przeglądałam blogów :)

Google will soon retire Google reader, that's why I decided to choose bloglovin.com instead. It's super easy, great design and fast with browsing blogs. I really love it :) 

Śledźcie mnie na:
Follow me on:

Follow on Bloglovin

18 comments:

  1. Oh, what gorgeous layouts! So colourful!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. i chciałam jeszcze dodać, że już słów mi brakuje na te Twoje twory! są obłędne!

      Delete
    2. ahaha Maraku :) dziękuję ;*

      Delete
  3. Uwielbiam je! za lekkość, kolory, za klimat! :*

    ReplyDelete
  4. wspaniałe :) nic tylko się zachwycać :)

    ReplyDelete
  5. i can't choose which one is a perfect layout i love them both!

    ReplyDelete
  6. These are GORGEOUS, Magda!! LOVE them!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you, Lea! this is so nice to hear it from you! :)

      Delete
  7. Beautiful work, love the paint splatters! I've been experimenting with paint splatters today on my cards.. it was tremendous fun! Good luck in the PP challenge :)

    ReplyDelete
  8. Jeeej! Są przesłodkie! I te chlapania na tym drugim, no po prostu Lowe je :))

    ReplyDelete