spring photo prompts

Hej! Chciałabym dziś zapytać was o to, co fotografujecie? Jakie zdjęcia znajdują się na waszych layoutach albo w labumach? Chcecie zobaczyć kilka moich pomysłów? Wiosna nadchodzi więc mam dla was kilka pomysłów na wiosenne zdjęcia! Zobaczcie, co mam na myśli :)

What do you photograph? What kind of photographs do you use on your scrapbooking pages or in mini albums? Would you like to hear about some of my ideas? Spring is coming and I have a few photo tips for your spring photography today! Let's go through some fun and creative ideas (prompts). 

Jest tyle inspiracji wokół! Większość scraperek robi layouty z fotami swoich dzieci, ale przecież są też takie które swoich maluchów nie mają albo nie lubią się dzielić ich zdjęciami publicznie. Słyszałam ostatnio, że to czasem robi się nudne, tak ciągle wstawiać na layout zdjęcie kawy albo jedzenia albo zwykłego, codziennego życia. Jakiś żart chyba :) Codzienne życie jest pełne śmiesznych, wesołych i cudnych momentów, które powinny być złapane w kadr! Chcę wam pokazać, jakie ja mam sposoby na codzienne, wiosenne zdjęcia :)

There is so much inspirations around us! Most of scrappers make layouts with their kids photos, but there are some of you that have no kids or don't like to make kid's photos public. I've heard that sometimes is boring to show only coffee or food or just everyday life on scrapbook pages! That's a nonsense :) Everyday life is full of funny, happy and pretty moments that should be captured. I'll show you my view of spring photos only for scrapbooking.

1. Kwiaty. No tak, w zasadzie wiosna to przede wszystkim kwiaty i idę o zakład, że macie przynajmniej parę takich śliczności w domu.
1. Flowers. Yes, spring is all about flowers and I bet you have at least few pretty ones at your home. 






2. Jedzonko. Są takie pyszne rzeczy, które jemy przeważnie wyłącznie na wiosnę - ja kocham rzeżuchę, a wy?
2. Spring food. Something we eat especially during spring - I love garden cress, do you like it too?



3. Słońce. Złapcie słońce w swoich włosach :)
3. Sun. Let's catch a sun in your hair :) 



4. Dzieciaki. Co powiecie na fantazyjne kapelusze dla swoich dzieci? Założę się, że wasze córy będą takie uwielbiać!
4. Kids. How about a pretty hat for your kids? I bet your daughters will love it!



5. Cytaty. Uwielbiam otaczać się fajnymi cytatami.
5. Quotes. I love hanging funny quotes around me.




6. Spacer po parku. Postarajcie się utrwalić w pamięci ten pierwszy wiosenny spacer po parku czy lesie. Serio, warto to pamiętać :)
6. Walks in a park. Try to catch your first walks in parks or woods, it's worth to remember.


7. Leniwe poranki. Kto nie chciałby spędzić choć jednego poranka w łóżku, z kawą (albo herbatką :P) i słońcem wpadającym przez okno?
7. Morning laziness. Who doesn't like to spend just one morning in the bed with coffee and sun shinig through the window?



8. Wiosenne zakupy. Czemu nie? Zróbcie zdjęcie pierwszej wiosennej rzeczy, którą kupiłyście dla siebie!
8. Spring shopping. Why not? Take a photo of your first lovely thing you bought for this spring!



9. Kałuża. No tak, kałuża - ale z bardzo niskiego punku widzenia może być zaskakująca! ;)
9. Puddle. Yes, puddle - but from a very low angle and you will see how surprising it could be! ;)


10. Autoportret. Zrób sobie zdjęcie i pokaż światu jaka jesteś piękna na wiosnę :)
10. Selfportrait. Take a photo of you and show how beautiful you are on spring :)


Mam nadzieję, że zainspirowałam was choć troszeczkę do robienia fajnych fot i cudnych layoutów z nimi. Ja zrobiłam jeden z moim pysznym wiosennym śniadankiem! Cały z papierów Color Conspiracy :)

I hope that inspires you to make more and more beautiful layouts this spring! :) I made one with a photo of my delicious spring breakfast. It's all made with Color Conspiracy papers :)






Cudnego dnia wam życzę!
Have a lovely day!

6 comments:

  1. cudne pomysły Magda! Super inspirujące;) chociaż na Twoich zdjęciach to wszystko wyszłoby super haha :):)

    ReplyDelete
  2. omg! I don't know what to say..so magic photos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohh that so sweet of you! thank you Alina! :)

      Delete
  3. Magda! Totalnie, totalnie do zrobienia ta lista! No musze! Cierpie strasznie na deficyt fot ostatnio, przez tą burość za oknem. Ale się rozjaśnia, jest coraz lepiej :)) Przepiękne zdjęcia :** Tak mnie tycasz do rozruszania się fotograficznie :) Bo ja w jakiś amrazm paskudny popadłam… uhh! Dzięki!

    ReplyDelete
  4. Baaaardzo inspirujące :)) Dzięki temu postowi przekonałam się, że warto kupić lustrzankę :) Tylko mam pytanie co do drukowania zdjęć - czy drukujesz je z komputera drukarką, masz może maszynkę do specjalnego drukowania zdjęć czy idziesz do jakiś punktów, gdzie zdjęcia można wywołać? I w jakim formacie je drukujesz?
    Pozdrawiam cieplutko :***

    ReplyDelete