summer time - layout

Hej! Na blogu Crate Paper wczoraj zaczęło się comiesięczne wyzwanie - Creative Weekly. Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam temat inspiracyjny momentalnie pomyślałam o zeszłorocznych wakacjach :) Pierwszy raz byliśmy z M. nad morzem - razem :) Piasek, słońce, romantyczne spacery podczas zachodu (a wiadomo, że te nad naszym morzem - najpiękniejsze!). No i tak podeszło mi pod łapki zdjęcie z pierwszego zachodu słońca - takie ciepłe, jasne i cudowne - czujecie to? :) 


Hello! Welcome to every-moth's challange on Cratep Paper blog - Creative Weekly. When I first saw this month's theme, I thought immediately about last Summer. For the very first time, I went to the seaside with my fiance. We have such a wonderful time together. The sand was a warm yellow, the sun was shining and we took long walks during sunset. The photo on this layout I took the first evening we went out together - do you see how bright, shiny and marvelous it was? I hope you can feel it just by looking at my Summer collage!






A widzieliście już nową markę polskich papierów do scrapbookingu? Wczoraj na naszym rynku swoją premierę miało - Colorhills! Zobaczcie jakie piękne papiery mają w swojej ofercie! A już niedługo i ja będę was nimi inspirować, ponieważ dziewczyny zaprosiły mnie do ich DT! :) 

Have you seen new polish scrapbooking brand? Welcome Colorhills! Take a look at their papers and goodies! And, soon I'll inspire you with this new papers as a DT member :) 


Dzisiaj macie okazję wygrać nowe papiery w wielkim Candy! Zapraszamy :) 
Take your chance on the first Candy! :)

7 comments:

  1. Kocham zachody słońca nad Bałtykiem... Scrap jak zwykle cudny :) no i nie mogę się doczekać Twoich prac z nowych papierów :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam tego scrapa! No normalnie uwielbiam! Ten glitter, kwiaty. Zachwycają! ps. Dzięki za reklamę :PP :*****

    ReplyDelete
  3. jest moc! cudowna praca. a literki glitterowe- ach, eh, och!

    ReplyDelete
  4. Zajebisty! Morskie zdjęcia mają coś w sobie, tak łatwo się z nimi pracuje. :)

    ReplyDelete
  5. cudowny! jak ja lubię sobie patrzeć na ten Twój minimalizm!
    A alfabet złoty rządzi haha;)

    ReplyDelete
  6. ojjj! Piękny, zdjęcie na nim cudowne, te złote litery jak złoty piasek, i ten tag ukryty! Powalasz mnie!

    ReplyDelete