week in photos


Tydzień - a raczej dwa ;)
Two weeks in photos ;)


Cudowna sesja zdjęciowa! Pierwszą część możecie zobaczyć tu. A na drugą zapraszam już w tym tygodniu!
Great photo shooting! First part of session you can find here. And for the second, please, visit me this week!


Święta Wielkanocne pod znakiem śniegu..
Easter was full of snow..


 ..ale też i wielu pyszności na stole :)
..but also full of delicious treats on the table :)


Biedne przebiśniegi.
Poor snowdrops.

Wiosna przynosi nowości do naszej kuchni - tylko zdrowe jedzonko! (a która z was ćwiczy z Ewą?! :D)
Spring brings only healthy food to our home :)


Ale zawsze znajdzie się miejsce na kilka maleńkich słodkości :)
But there is a very tiny place for some sweetness ;)

6 comments:

  1. jakie cudne te zdjęcia!!
    ja kiedyś ćwiczyłam z Ewą, ale potem jakoś mi zabrakło na to czasu. może na wiosnę(kiedy to będzie?) wrócę do ćwiczeń, ale trochę się boję utraty kilogramów, których i tak mam za mało :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki!
      no to masz fajne zmartwienie :D trzymam kciuki, abyś nie schudła przy tym ćwiczeniu zatem! ;)

      Delete
  2. Ja ćwiczę z Ewą aaaaaaaaahahaha xD a Ty?

    ReplyDelete
  3. Eeeej, ja przez dwa miesiące ćwiczyłam z Ewą, a później przyszła zima... Teraz czekam na motywację i znów zaczynam. :D

    ReplyDelete