LUCKY GIRLS - MINI ALBUM

Hello! I just realized that I didn't show this album on my blog yet! It's made with December kits from Gossamer Blue and it's all about the last week of November - when Paulina came to visit me and we had so much fun together! Once again I have to share my love to WRMK Insta albums - they're just too cute!

Hej! Właśnie się zorientowałam, że nie pokazywałam jeszcze na blogu tego albumu! Zrobiłam go z grudniowych kitów Gossamer Blue a cały jest o ostatnim tygodniu listopada - kiedy to Paulina przyjechała do mnie na kilka dni i świetnie się razem bawiłyśmy :) I jeszcze raz muszę się podzielić moją miłością do Insta albumików WRMK - są po prostu najsłodsze!


15 comments:

  1. cudowny <3 <3 cieszę się, że mogłam się z Wami spotkać :D

    ReplyDelete
  2. Love it. Completely understanding the insta-album-love. Unfortunally can't seem to find them in Denmark yet - but some day😊...

    ReplyDelete
  3. Great cozy album! I would like to make the same one with photos of my friends:))thanks for the inspiration!

    ReplyDelete
  4. piekny!! tez uwielbiam te albumy!

    ReplyDelete
  5. Śliczny! :) Ja jakoś nie jestem przekonana do nich... Jeszcze ;)

    ReplyDelete
  6. Świetny! uwielbiam Twój styl :)

    ReplyDelete
  7. Ohhh it's beautiful :) love every page :)

    ReplyDelete
  8. jest przepiękny! musimy jak najszybciej powtórzyć to nasze wspólne szlajanie się i czekoladowe wieczory :)

    ReplyDelete
  9. przepiękny. jak wszystkie Twoje prace zresztą. uwielbiam oglądać Twojego bloga, jest taki... spokojny i śliczny ;-) a najbardziej zachwyca mnie Twój Project Life. Sama jeszcze nie odważyłam się go rozpocząć, póki co wprawiam się na zwykłym albumie, ale to właśnie Twój PL mnie zmobilizował, żeby zacząć fotografować zwykłe chwile w ciągu dnia ;-)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  10. CUDOWNEEE, sama muszę o coś takiego zadbać :)

    ReplyDelete
  11. cudny, ja właśnie tworzemoj pierwszy taki :) Pozdrawiam

    ReplyDelete